Bestellen
In onze Skipperland webshop kun je makkelijk je benodigde producten bestellen. Je kunt ze thuis laten bezorgen of afhalen in de winkel! Na je bestelling via de webshop krijg je van ons een bevestiging van je bestelling via de mail.
Afhalen in de winkel
Uiteraard vinden wij het leuk als je ons in de winkel komt bezoeken. Afhalen in de winkel is dan ook gratis. Bij bestellingen geplaatst voor 16:00 uur, kan je de volgende dag al bij onze winkel langskomen om het op te halen.
Thuis laten bezorgen
Toch liever thuis laten bezorgen? Geen probleem. Je bestelde artikelen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden. Let op: gevaarlijke stoffen zoals noodsignalen en accu’s kunnen alleen in de winkel afgehaald worden.
Wij leveren de meeste van de producten via PostNL. PostNL biedt je de bestelling overdag aan. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn dan kun je de zending afhalen op het postkantoor bij jou in de buurt. Mocht je van te voren al weten dat je niet thuis bent op het moment van bezorgen dan kun je ook je pakket laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt.
Indien je een pakket ontvangt welke zichtbaar beschadigd is, accepteer het pakket dan niet en neem zo snel mogelijk contact met ons op! Dit kan op ons telefoonnummer 0514-726011.
Kosten verzending
Afhalen in de winkel is gratis. Voor thuisbezorging rekenen we standaard verzendkosten van €6,99. Voor pakketten die zwaarder dan 30kg en/of langer dan 150cm zijn, rekenen we extra kosten. Voor zendingen buiten Nederland gelden andere tarieven, afhankelijk per land.
Levertijden
Je bestelde artikelen worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan kan je deze de volgende dag bij ons ophlan. Artikelen die wij niet op voorraad hebben proberen wij binnen 3-4 werkdagen aan jou te leveren. Mocht de levertijd onverhoopt langer worden dan gepland dan nemen wij uiteraard contact met je op.
Heb je vragen over de levertijd van een uitverkocht artikel dan kun je ons altijd een mail sturen. Wij zullen je dan zo snel mogelijk laten weten wanneer wij het artikel weer voorradig kunnen hebben.
Retourneren
Retourneren is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels.
Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Labels, hygienestickers en etiketten mogen niet verwijderd worden. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en verpakking naar ons terugstuurt. Is dit niet geval, dan hebben wij het recht de retouraanvraag te weigeren.
Je kunt binnen 14 dagen je aankoop retourneren, zonder opgaaf van reden. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, kun je retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.
Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Kaarten
- Cadeaubonnen
- Digitale update kaarten
- Speciaal op maat gemaakte artikelen. ( bijvoorbeeld op maat gesneden touwwerk )
Na ontvangst van de herroeping betalen wij alle ontvangen betalingen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen terug. Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug.
Kosten retourneren
Je kan je artikelen in onze winkel retourneren of per post. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. Ongefrankeerde retourzendingen kunnen wij helaas niet accepteren. Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug.
Daarnaast is Skipperland niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.
Retour aanmelden
Voor een snelle en correcte afhandeling is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je bij je bestelling hebt ontvangen. Mocht je dit formulier niet meer hebben dan kun je het via de volgende link downloaden: Retourformulier
Spaartegoed
Als klant bij Skipperland spaar je 5% op elke aankoop die je bij ons in de winkel doet.* Dit geldt dus alleen voor aankopen in de winkel, en niet op de webshop.
Cadeaubonnen
Cadeaubonnen kun je op dit moment helaas nog niet inwisselen in de webshop. Uiteraard kan dit wel gewoon in de winkel.
* Met uitzondering van afgeprijsde producten, serviceartikelen en Skutsje- en Marrekriteproducten.